Subject: Elektriprojekti kooskõlastustaotlus Elva vallas Rämsi külas
From: "Vissel, Hendrik" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 25 Sep 2024 10:17:37 +0300

Tere!

Palun kooskõlastada Elektrilevi OÜ lähteülesandel koostatud projekt LC2028
Keskuse tee 2a maaüksuse elektriliitumine, Rämsi küla, Elva vald, Tartu
maakond.

Lugupidamisega

LEONHARD WEISS OÜ

elektriteenuste divisjon

lõuna regioon

Hendrik Vissel

projekteerija

Mob   + 372  51 967 694

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

http://www.leonhard-weiss.ee <http://www.leonhard-weiss.ee/>

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.